Bundan sonra yapmanız gerekenler şu şekildedir;
1. Boş bir dosya kağıdına tarafınıza sms ile iletilecek "Teslimat Numaranızı" okunaklı bir şekilde yazıp ürün kutusu üzerine ilişkilendirerek bize ulaştırınız.
2. Paylaşmış olduğunuz ürün ve adres bilgileriniz aşağıdaki gibidir. Lütfen kontrol ediniz ve hatalı bir bilgi varsa formu baştan doldurunuz.
Online arıza kayıt formunu kullandığınız için teşekkür ederiz.
Kargo bilgileri 2 iş günü içerisinde tarafınıza SMS ile iletilecektir.
Garanti kapsamındaki ürünler, arıza bildirim formunun doldurulmasının ardından tarafınıza iletilecek ücretsiz kargo kodu ile gönderilebilir.
Satıcı onaylı garanti belgesi, fatura veya satış fişi bulunmayan ürünlerde ücretsiz kargo uygulaması geçerli değildir. Bu ürünler, indirimli tarife üzerinden gönderilecek olup ilgili kargo gönderi kodu tarafınıza 2 iş günü içerisinde SMS yoluyla iletilecektir.
Cihazınızı kargoda hasar görmeyecek şekilde, darbeye ve kırılmaya karşı dayanıklı şekilde ambalajlayınız. Ambalajsız ya da yetersiz paketlenmiş ürünlerin taşınma sırasında oluşabilecek zararlarından firmamız sorumlu değildir.
Fatura/fiş fotokopisi veya tarih ve kaşeli (satıcı onaylı) garanti belgesini forma ekleyemiyorsanız fotokopisini kutu içerisine mutlaka ekleyiniz. Belge asıllarını mutlaka muhafaza ediniz. Servis veya kargo sürecinde evrakların kaybolması durumunda firmamız sorumluluk kabul etmemektedir.
Ürünlerimiz, satın alma tarihinden itibaren 2 yıl süreyle garanti kapsamındadır. Garanti süresi sona ermiş, fiş / fatura ibraz edilemeyen veya onaylı garanti belgesi olmayan cihazlar, garanti dışı işlem kapsamında değerlendirilir. Bu durumda ürünün geliş/gidiş kargo, tamir/bakım ve parça değişimi ücretleri tarafınıza yansıtılacaktır.
Kırık yedek parçaların servise gönderilmemesini önemle rica ederiz. Fiziksel hasar, kırık veya çatlak durumları garanti kapsamına girmemektir.